Påskafton...

Påskafton firade vi hos min mor och far.
Tillsammans med mina bröder med familjer...
Så det blev fullt hus ska jag säga!!!

Jag tänker inte skriva så mycket, utan visar lite bilder istället på påsk-käringar och gubbar!!

Först ut var min moster och Elvira.



Sen kom en hel drös från "lill-änga".
Alla hamnade dock inte på bild...





Sen var det vår tur att knalla iväg...
Pia, Alexandra och jag.



Jakob Och Albin...



"Farmor" med lilla Mickis...
Äntligen fick jag med min mor på bild!!!



Måste ju bara ha med Mickis på helbild...
Är man söt eller???



Sen finns ju också risken med att man tröttnar på att fira påsk.
Och somnar vid köksbordet...  ;)



Det var en hektisk dag, men också väldigt rolig och med god mat.
Så TACK alla inblandade...

Kram från mej!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅåååå så fina ni var. Kram till er alla

2009-04-13 @ 20:47:31
Postat av: kicki

Å vilka fina påskkärringar...lilla Mickis finast av dem alla....ja du var ju också söt Ulle...

kramen, så hörs vi...

Postat av: Mari

Tänkte skriva precis som Kicki...håller med fullt ut!!

2009-04-15 @ 20:14:01
Postat av: Mari

Tänkte skriva precis som Kicki...håller med fullt ut!

2009-04-15 @ 20:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback