Ojoj...

Tiden den går...
Bara rinner iväg!!!
Förlåt för att det inte kommit nåt inlägg på ett tag...
Vet inte vad jag ska skylla på...
Men det är väl så, tiden går för fort och man tänker att man ska ta det "sen".
Och den där "sen" blir inte av helt enkelt!!

Imorgon åker jag och några kompisar till Åland!!!
Birka Paradise blir det även denna gång...
Kanske blir det bilder till bloggen, vem vet???

Dags att krypa i säng, det blir väl inte så mycket sömn imorgon kan jag tro...
Ha det så gott, så hörs vi till vår-sommar-värmen till helgen!!

Kram från mej!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Dags att skaffa klippkort till båten snart kanske?

2009-04-24 @ 08:50:37
Postat av: Mari

Hoppas att du har skitkul...............

2009-04-24 @ 13:13:26
Postat av: kicki

Tack för att du finns Ulrika...tycker om dej och jag vet att du tyckte mycket om vår Ville också...

kramen

Förresten, tack för trevligt sällskap,...alltid kul att vara med er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback