Långfredagen...

Idag är det en dag man ska passa på att göra saker man inte brukar!!
Så jag började dagen med att baka bröd!!!



Luktade gott här hemma...

Sen var det dags att plantera mina blommor på balkongen.







Fina va???
Känns så bra att man äntligen får göra lite fint på balkongen...

Sen gick jag ut på en promenad.
Satte mig på en bänk på kyrkogården och njöt i solen!!!
Sååå varmt och skööönt, lämnade jackan hemma, hade bara tröja på...



Mmmm...

Nu vill jag passa på att önska er alla...

GLAD PÅSK!!!!!

Sköt om er och ta det lugnt i trafiken...
Kram från mej!!

Kommentarer
Postat av: Jan

Glad Påsk !

2009-04-10 @ 19:52:45
Postat av: ElsMarie

Vad fint det blev på balkongen!

Brödet såg gott ut!

Glad Påsk!

2009-04-10 @ 20:39:02
Postat av: Malin Ö

Glad Påsk! Eskil undrar om det är thekakor eller siktekakor du bakat!

2009-04-10 @ 20:39:48
Postat av: Mari

Mmmm..vad gott med nybakat bröd!

Vad fint det blev med blommorna, det är så härligt att få sätta ner de första...man är liksom på rätt väg.

Kram

Mari

2009-04-12 @ 12:01:31
Postat av: kicki

Ja visst är det underbart med det första man planterar, man är liksom på gång...vi sitter i stugan min älskling och jag, solen är så go och vi bara njuter...har fortfarande guldet i minnet...kan läsa lite avundsjuka i det förra mailet av dina kommenterare...eller....haha

kram på dej min goa vän, bara 11 dagar kvar nu...jippi...

Postat av: nalle

Hejjjja, hv 71 glad påsk

2009-04-13 @ 11:52:52
Postat av: Lina

Ja gud va härligt det är att våren är här! Jag tänkte kolla om du har lust att lägga ut receptet på ditt bröd. Såg enormt smarrigt ut! ...om det inte är hemligt ;)

2009-04-13 @ 19:27:54
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena

Mums med nybakat bröd. fina färger på blommorna. Glad påsk

2009-04-13 @ 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback