Hemma igen...

Då var Ålandsresan gjord...
Fort gick det, men det gör ju det när man har roligt!!!
Tack mina goa vänner för en supertrevlig resa!!!

Gruppfoto...



Sannex spelade...



Likaså Torgny Melins...



Och här sitter fansen... haha!!!



Solen sken på hemvägen, men det var inte så varmt, så det blev inte mer än ett snabbfoto, och sen in igen...



Kul hade vi, med mycket skratt och dans...
Kanske bär det av igen snart, vem vet???

Lördagen hade jag tagit ledigt, kändes bra. Var lite trött...
Söndagen var det jobb igen, och efter det åkte jag hem till mor och far för lite svampplockning.
Blev dock inte så mycket men skönt med skogspromenad...
Hade ju inte så många timmar på sig innan det började skymma.
Men det räckte till några svampsmörgåsar iallafall...

Idag är det ju Måndag, och jag är ledig.
Sitter här nu, men ska ta och dra mig ut i solen, medan den visar sig.
Vad morgondagen har att bjuda vet jag ej, men den som lever får se...

Ha det så bra under jobbveckan så hörs vi snart igen!!!

Puss och kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: eva-lena

Ja ni ser ut att ha det trevligt, hälsa

2008-09-22 @ 15:54:00
Postat av: kicki

Ja herre gud va kul vi hade det...massor av skratt och trams...som vanligt...och dans i massor och go godnattkram av dej gumman...kramen

Postat av: Malin Ö

Ser ut som om ni hade det mycket trevligt!

2008-09-23 @ 09:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback