Mycket nu...

Nu är jag ledig i fyra dagar.
Och då passar jag på att göra så mycket jag kan... 

I Torsdags var jag och hälsade på en kompis.
Vi busade med barna och var ute på en promenad.
På kvällen var jag med en annan kompis till Maxi och handlade...
Skönt att avvara lediga dagar till att umås med sina goa vänner!!
Jag önskar jag kunde göra det oftare...

Igår Fredag hade jag en städ-dag.
Städade hela lägenheten, det kändes riktigt bra.
Tog sen en cykeltur för att vara i det fina vädret!!!
Åh, vilken frisk luft vi har nu...

Senare under Fredagskvällen var jag och en kompis till Sundsta aulan.
Där lyssnade vi på Sven-Bertil Taube, med Curt-Eric Holmquist vid pianot.
De gjorde det enkelt och bra, bara de två med ett piano och en gitarr...
Bara ett litet minus... Trodde det skulle vara mer kända visor än de han sjöng.
Men han var bra och publiken var nöjd.





Nu är det dags att börja greja lite inför dagens begivenheter...
Vi ska ha 10 personer på mat här vid fyra, sen ska vi ut på teater!!!
Men mer om det kommer senare!!!

Ha en underbar Lördag!!!!

Puss och kram på Er!!!

Kommentarer
Postat av: ElsMarie

Hasse undrar om du ska släpa TorBjörn med dig på teater.

2008-10-18 @ 12:34:11
Postat av: eva-lena

Ja det är alltid trevligt att få umgås med vänner, synd att det inte blir oftare. Kram

2008-10-19 @ 12:42:12
Postat av: Malin Ö

Verkligen fullt upp!

2008-10-20 @ 20:22:55
Postat av: mari

Puss puss från Årjäng

2008-10-21 @ 11:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback