Lite blandat...

Under veckan var jag till massören igen.
Just den dagen vaknade jag med världens nackont...
Jag tänkte, tur att jag hade bokat tid just idag.
När jag kom dit sa hon, nej det ser inte bra ut detta..
Gör det nåt om jag tar in en annan massör??
Hmmm... nej...
Det visade sig att nack-kotorna låg lite galet, så han (även kallad häxdoktor)  knäckte rätt dom.
Jisses vad det knakade...
Sen fick jag skön massage och kände mig som en ny människa när jag gick hem.

På Lördagen var det dags att hjäpa brorsan och hans familj att flytta ur lägenheten.
De har nyligen köpt hus...
Många kartonger blev det, upp och ner i trappor.
Jag kan tala om att det kändes i en otränad kropp...

Mickis blev lite trött av allt flyttande och somnade i farfars knä...



Under Söndagen skulle det bytas däck.
Vilket vi också gjorde!
Men även denna gång med hjälp av den snällaste av dom snälla...
Tack, tack, tack, du är BÄST!!!

Idag var det dags för jobb igen.
Veckorna går så fort så man blir galen.
Snart jul...
Nja, inte riktigt än kanske, men det dröjer inte...
Usch hemska tanke...
Julklappar, julmat och stress... BLÄ!!!!
Men än är det inte dags för det, som tur är!

Nej ni, nu har jag skrivit en hel del.
Det får räcka för denna gång!!!

Ha det så bra, och var försiktiga på vägarna.

Puss och kram från mig!!


Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Åh det känns ju så skönt när de lagt kotorna tillrätta även om det knakar så man tror att de bryter nacken på en!

2008-11-04 @ 10:33:08
Postat av: ElsMarie

SNYGG BAKGRUND DU HAR!

2008-11-05 @ 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback