24 November...

EN månad precis, till julafton!!!
Kan ni fatta???
Inte jag....

Men lite vinterstämning har man iallafall fått de sista dagarna.
Snön har kommit...
Inte kul med snö om man ska vara ute i trafiken.
Men om man bara ska ta en promenad eller sitta inne och titta ut, så är det fiiint!!!
Jag är ju, som ni kanske vet, förtjust i detta....
Gillar kanske inte kylan något värst, men den måste man ju stå ut med om man ska gilla snö!!!

Och kanske... Kommer det bli en sån här snart!!!!



Vem vet...

Denna fina ängel var gjord av mig vid LLA i vintras.
Ingen vinter utan att göra änglar!!!



Jag må vara barnslig, men bäst att ha barnasinnet kvar!!!
Man vet aldrig när man blir vuxen...

Ta det lugnt i trafiken...
Bättre komma fram 5 minuter för sent än inte alls!!!

STOR kram från mig!!!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ja änglar måste man göra på vintern,det hör till.

Men ta det försiktigt i trafiken. Kram

2008-11-25 @ 15:10:18
Postat av: Malin Ö

Ja visst är det härligt med lite snö! Fast inte på oplogade trottoarer när man ska försöka dra en barnvagn. Men Caesar njuter!

2008-11-25 @ 19:08:51
Postat av: kicki

Du har så rätt så...kramen

Postat av: ElsMarie

Jag förstår inte att du kan gilla snö.

2008-11-27 @ 19:51:00
Postat av: Anonym

jag ser ingen snööööööööööö



vad sköntttttttttttttttt

2008-11-27 @ 20:59:44
Postat av: Nalle

Bara tjejer få göra änglar hhaahhahhahahahhahahahhahhahahahhahhahahhahaahhhahahh

2008-11-27 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback