Målning...

Åh, vad skönt...
Det är helg, och jag är ledig!!!
Dessutom skiner solen!!! image378

Gubben drog till stugan...
Då passar jag på att måla lite i köket.
Efter rotrenoveringen behövs det piffas upp lite...
Hade hjälp av två kompisar igår kväll för att få bort en hylla som satt fast!
Alltid är det något som ska krångla...
Spacklat blev det igår, nu väntar jag bara på att det ska torka så man kan sätta igång!!
Kul, när när man väl får "tummen ur"...

Ikväll är det dags för schlager-final...
Jag och några kompisar kommer att sitta här och hålla tummarna för Carlotte!!
Hoppas det går bra, och det tror jag faktiskt.
Top 5.... Eller vad tror ni??
Ja, det får vi se runt midnatt...

Nu sitter jag och väntar på att melodikrysset ska dra igång.
Ingen Lördag utan det... image338

Ha en bra och trevlig helg!!!
Vi hörs!!!

Puss och kraaaaam!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Ja jag tror det går ganska bra, vi får se ikväll.

2008-05-24 @ 15:27:29
Postat av: Malin Ö

Och hur gick det igår då?

2008-05-25 @ 19:03:46
Postat av: kicki

Det gick helt åt fanders för charlott, men det förstod jag också....hade bröderna Rognedahl varit där då hade det gått bättre, Charlott ligger inte riktigt i tiden...Lina hälsar också och tycker lika dant....
kramen kicki

Postat av: eva-lena

Hmmm tyvärr så gick det ju inge vidare för sverige, jaja får hoppas på bättre nästa år. Kram

2008-05-26 @ 10:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback