Söndag...


Då var det Söndag och min tre-ledighet närmar sitt slut.

Sömnen har dock inte varit den bästa, men så brukar det ju vara när månen börjar bli full...
Många har problem med den när det är fullmåne, men jag har det strax innan.
Drömmer an massa konstigt, och vaknar tidigt...
Jag antar att det är fler som har det så??

Melodifestivalen...
Vad tyckte ni??
Bra final tyckte jag, och det var den rätta låten som vann.
Höll också på Sanna, som slutade som god 2:a.
Hoppas att det går bra i kvalet...

Idag är jag utbjuden på mat av min sambo.
( i försenad födelsedagspresent )
Han säger inte var, men någonstans i Värmland blir det.
Svärmor och svärfar ska med också.
Det ska bli spännande och se var det blir...
Kommer nog med bilder på det senare.

Hoppas ni har haft en bra helg.

Ha det så bra och sköt om er...
Puss och kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback