Påskhelgen...


Då var den här påsken över för i år...
Den gick fort, men jag hade en fyrledighet lägligt till helgen.
Det var skönt...

Fredagen var vi till svärmor på middag.
En kusin till Tobba kom på besök, med hennes familj.
Så det blev en liten mini-släktmiddag...

Lördag åkte vi upp till min mor och far på påskfirande.
Min ena bror var där med hans sambo och lilla Mickis.
Mickis hade gjort sig riktigt fin, med klänning och strumpbyxor...

image339


Det kom några påsk-kärringar på besök...
Här är Erik och Amanda, riktigt fina!!


image340


Min moster, två av mina kusiner kom, med tre barn.
Moster var utklädd påsk-tant men vill ej visas på kort.
Men jag kan intyga att hon var fin!!!

Sen var det vår tur...
På med klänning, huckle, och förkläde.
Brorsan fick keps och skägg...

image341

Sen var det bara att bege sig ut i stugorna... Kul...
Man blir aldrig för gammal... fniss!!!

Hoppas er påsk har varit bra.
Och att ni inte har förätit er på ägg, jansson, sill och godis...
Känns iallafall för min del att den maten kan få vara ett tag nu.

Ha det så bra och sköt om er!!!!
Puss och kraaaam!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Här har påsken varit bra också! Hunnit med Naturhistoriska muséet, badhuset samt ett lekland. SÅ nu är jag mer trött än jag var innan långhelgen...

2008-03-24 @ 19:58:11
Postat av: kicki

Å va fina ni var..blåkulla nästa...
kramen kicki

Postat av: eva-lena

så fina ni är, kram

2008-03-24 @ 22:27:07
Postat av: mari

hej!

Åh så många fina kärringar...men i ärlighetens namn så tycker jag att Mickis är sötast!! Sååååå söt
Kram
Mari

2008-03-25 @ 18:08:41
URL: http://molkommajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback