Arbete...

Hej på er!!!

Hjälp vad tiden går fort...
På Söndag har jag haft halva min semester!!!
Och det har inte varit annat än regn, regn, regn och kyla...
Men å andra sidan så har man ju sluppit vara på jobbet!!!!

Under denna vecka har jag varit på sommarläger.
Lägret var i Forshaga, och har träffat många goa barn och föräldrar.
De som inte vet, så har min brors yngsta, Down Syndrom.
Så lägret har gått ut på att träffa andra i samma situation.
Man har lärt sig mycket, och har lärt mig en del teckenspråk.
Lite som stöd iallafall... kul att kunna!!!
Fick inga bilder tyvärr, men NWT var där, så jag hoppas att ni som kan, kan läsa om det.
Annars kanske man kan kolla på nätet så jag kan länka!! Det märks...

Igår och idag var vi till stugan och grejade lite.
En del trädgårdsarbete blev det, även lite plock inne, så det blev en del gjort!!!
Känns skönt!!!

Imöra bär det av till mina föräldrar då det ska målas igen...
Mycket kvar!!!
Nu har vi fått ställningar så det ska bli lättare att komma åt längst upp!!
Hoppas bara att vädret är någorlunda så vi kan komma nån vart!!!

Så det är bara arbete än så länge på min semester..
Men det är bra att passa på medan vädret ändå är  som det är!!!
Sen kanske solen kommer och då kan man slappa i nån dag... (kanske)



Ha en jättebra helg mina vänner!!!
Sköt om er!!!

Puss och kraaam!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

ja semester veckorna går lite för fort. Tänk om man kunde ha ett par veckor till på sommaren. Snart börjar även jag att jobba. kram på dig

2008-06-28 @ 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback