Midsommarafton...

Midsommarafton tillbringade vi enligt tradition i Torsked.
Det blev som jag sa...

Dans kring stången på hembygdsgården...



Sill och nubbe blev det också, hemma hos mor och far.
Fast har ingen bild på det!!!

Däremot en bild på mig och stången...



...och en bild på mig, pappa, och Mickis...
Kransen har jag bundit åt Alexandra, men lånade den lite!!



Det är allt bra konstigt, men det är min kamera...
Då brukar man väl stå BAKOM kameran???
Under denna helg blev det inte många kort tagna, men nog är jag med på alla ändå!!!
Jaja, så är det...

Hoppas er midsommar har varit bra.
Regnskurar har det ju varit, men det har gått bra ändå...
Solen kom LITE iallafall... Även hos er?

Imorgon Måndag ska jag med min bror och hans familj på läger...
Det håller på ett par dagar, men kommer snart med bilder!!!

Ha det så bra så länge, och var rädda om er!!!
Kör försiktigt på vägarna, det är mycket trafik...

Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Jo lite sol fick vi allt mellan skurarna, men det var lite, fick en massa blåst oxå, men annars så har det varit bra.Ha det så bra, Kram

2008-06-22 @ 18:12:17
Postat av: Malin Ö

Nja, väldigt liiite sol vart det, mest regn! Men ganska trevligt ändå! Var hos svärmor i hennes sommarstuga i Vingåker över dagen.



Och du, snart kommer jag på besök till Värmland - du sparar väl några bullar till mig och Caesar?!

2008-06-23 @ 14:45:41
Postat av: ElsMarie

Varför har du aldrig med mamma på någon bild?

2008-06-23 @ 19:40:44
Postat av: Ulrika

För att hon vägrar vara med på kort!!!

Så enkelt är det...

Postat av: jonatan

varför är mickis så glad men inte du och farfar

2008-07-02 @ 18:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback