Härliga Söndag!!!

Under söndagen var jag i stort sett ute hela dagen.
Det är så fint ute så man vill aldrig gå in!!!

Tog en promenadtur med två killkompisar fram på kvällningen...
Stannade vid Klarälven och doppade fötterna.
Ca 14C varmt... Eller ska vi säga kallt???

Men de ser ut att trivas i solen...

image382


Här är en bild på mig också, iklädd en kvist Syren... image338

image383

Jag gick och luktade på den där kvisten länge...

image361

De luktar ju så gott, men oj vad starkt.
Det slutade med att jag fick huvudvärk av det...

Jag måste säga att jag verkligen njuter av denna värmen.
Men, det skulle behövas lite regn... Blir så torrt...
Och vi vill ju ha GRÖNA gräsmattor!!!

Ha det så gott...
Vi hörs snart!!!

Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Ni ser ut att ha haft det skönt ute, Härligt kallt i vattnet, hihi

2008-06-03 @ 23:41:49
Postat av: Mari

Härligt att njuta av vädret.

vet du vad jag gjotrt idag!?

Stekt pannkakor till våningarna:-)

Kram

Mari

2008-06-05 @ 12:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback