Helgen...

Det var väldans vad helgerna går fort!!!
Särskilt när man är ledig...

Under fredag kväll och Lördag så var jag ensam upp till mina föräldrar och målade lite.
Det artar sig, men finns en del kvara att göra än!!!

Här är jag i målartagen...
Längst upp på stegen!!!



Åsså pappsen...



Den här sidan är helt klar...



Den här också...



På den här finns lite kvar att göra...



Och den här lite mer...



Vad säger ni???
Börjar det inte bli fint???

Under Söndagen var vi upp till sommarstugan.
Där rensade vi en del, plockade vinbär och grävde mellan skurarna...
Det blev lite gjort där med!!

Sen vips så var det Måndag igen.
Och jag har varit på jobbet...

Ha det så bra och sköt om er!!!

Puss och kraam!!


Kommentarer
Postat av: Jan Olsson

Bra jobbat.Har kollat noga på plats.

2008-07-22 @ 20:22:37
Postat av: eva-lena

Det blir jätte fint, kram

2008-07-22 @ 21:56:54
Postat av: ElsMarie

Tack för bären! Caesar ville ha 5 burkar gelé med hem:

2008-07-23 @ 20:51:34
Postat av: kicki

Va fint det blir uppe i Torsked..duktig flicka...

nu sticker vi till österrike, det skall bli riktigt skönt, semester i nästan 14 dagar.

Ha det nu så bra min vän...kramen

Postat av: Mari

Åh, så tjusigt, bra jobbat.

kram

mari

2008-07-24 @ 10:50:32
URL: http://molkommajsan.blogg.se/
Postat av: Mari

Hallo!



I morgon efter begravningen så drar vi till Strömstad, tjolahopp!!

det kan behövas efter all skit som varit, det ska bli skönt!

Sköt om dig1

Kram

mari

2008-07-25 @ 11:13:57
URL: http://molkommajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback