Går fort...

Ojojoj, vad en vecka går fort!!!
Vips så har det gått ett tag utan inlägg...

Men jag har väl inte så mycket att komma med egentligen.
Mer än sånt ni redan vet... sooooolen skiiiner!!!
Varmt, varmt.... Men också skööönt!!!

Har badat en del och det tror jag väl de flesta också har de senaste dagarna...
Eller???

Imöra ska jag på Karlstad grand prix. Eller "Götagalan" som det hette förr.
Synd att Susanna Kallur och Wissman har tackat nej till tävling.
Men många duktiga idrottare är kvar...
Tex Klûft, och Holm.
Ska bli kul...

Annars tror jag att jag bor på jobbet nu för tiden.
Tycker inte jag gör annat...

Annars är allt bra!! Hoppas ni också mår bra.

Glöm inte hundarna i bilen och drick ordentligt!!!
Hörs snart!!!

Puss och kraaam!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Hej, Jo vad dagarna går fort, nu har ju även jag börjat jobba igen. Tycker inte att man hinner med så mycket annat nu. Ha det så bra min vän. KRAM

2008-07-30 @ 15:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback