Promenad och innebandy...

Nu är allt packande och plastade klart.
Nu inväntar vi bara morgondagen... Då kommer renoveringsgrabbarna!!!
Pust...

Idag tog jag och grannen en långpromenad.
Solen sken och det var bra läge att ha med kameran...

Gick längs älven vid Borgmästarholmen...

image284


Solen lyser fint på domkyrkan...

image285


Gick till tingvallahallarna och kollade på innebandy.
Sara är med i Karlstads IBF (F12). Som spelade mot Sunne.
(Sara står i mitten på bilden, med rött klubb-blad)

image286

image287

De spelade en bra match, och vann med hela 9-0!!!!

image288

Hoppas att ni har haft en bra och trevlig helg!!
Vi hörs snart igen...

Puss och kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Jan Olsson

Be grabbarna titta på fläkten också!:) Kul att du gillar innebandy föresten, ska tala om det för Örnarna att du gärna kommer och tittar nästa match.Ha dä.

2008-01-27 @ 23:55:43
Postat av: Sara

Tack för att du kollade var det kul? :)
Jag hade i allafall kul :)
Ha det bra

//Sara

2008-01-28 @ 07:18:53
Postat av: kicki

Skönt att de äntligen är igång med er rotrenovering, då skall du se att detta går fort och att ni nu snart flyttar in i nytt fint badrum...
Ha det bra min vän..kramen kicki

Postat av: Mari

HEJ!

Visst är det kuuuul med innebandy, jag skulle behöva en hjälptränare!?
kram
Mari

2008-01-28 @ 14:14:22
URL: http://molkommajsan.blogg.se
Postat av: Malin Ö

Jag noterade att det fortfarande låg lite snö kvar på dina bilder. Lovar du att det kommer vara kvar om ett par veckor?

2008-01-28 @ 17:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback