Packning och solsken...

Oj, oj, oj...
Det är ett evigt smattrande på borrarna här i huset.
Och jag har varit ledig....
Hmmm... 07:10 väckte de mig grabbarna!!!
Bara att gå upp det, och se glad ut...

Upp och packa...
Mycket ska sorteras och packas i lådor, och bäras ner till källaren.
En del saker ska slängas...
Mycket ska flyttas, och nu är vår "matsal" förråd för bokhylla och soffa + bord.
Källaren är full med saker...
Men det blir bra när rotrenoveringen är över!!! Fint blir det...

Under eftermiddagen tog jag en promenad ner till stan...
Solen sken och det var nån minusgrad, friskt och skönt.

image281

image282


Sola i Karlstad lyste fint på stenbron..


image283

Ha det så bra, och sköt om er!!!
Vi ses och hörs!!!!
Puss och kraaam....

Kommentarer
Postat av: kicki

Du är duktig fotograf Ulrika,,,har du fått kameran lagad eller har du köpt en ny..
Ja visst hade vi en härlig dag igår, men va lite snö ni har, här är säkert 1 dm och mer skall det bli idag...fy och blä...
kramen

Postat av: eva-lena

Ja du lyckas alltid att ta så bra och fina bilder. Men här har vi en massa snö, och mer kommer det nu. Kram

2008-01-23 @ 14:34:28
Postat av: Anonym

Snö? Har ni snö? Här regnar det bara! Hoppas det är lite snö kvar hos er vecka 8 så jag och Caesar får åka lite pulka i vinter iallafall!

2008-01-24 @ 17:45:27
Postat av: Hans o Pia

Vilka fina bilder!!!!!

2008-01-24 @ 18:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback