Min vän Eva-Lena...

Jag har ju lovat att jag ska berätta om mina vänner...
Idag ska jag skriva några rader om min vän och tremänning Eva-Lena.

Vi träffades inte så mycket när vi var små, konstigt kanske en del tycker, men vår släkt är stoooor...
Men när vi började högstadiet hamnade vi i samma klass.
Blev riktigt goda vänner. Och på den vägen är det...

Efter högstadiet, när vi började på var sitt gymnasie, försvann kontakten några år.
Men sen tog vi upp den igen, och nu vi hörs nästan dagligen.

Här är vi på en fest i början på December...

image279


Hon är en go, omtänksam, rolig och hur bra tjej som helst, och jag är glad att jag har henne som min vän...
Och så vill jag bara säga... TACK för att jag fick äran att vara din tärna på ditt bröllop!!!


image280

Puss och kram på dej gumman!!! Ses ikväll...

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Du är allt bra go du min vän, många kramar

2008-01-17 @ 12:15:03
Postat av: kicki

Men ja då...buuu
kramen från kicki

Postat av: Ulrika

Du är också min vän...
Och du kommer med en dag också ska du se!!!
Puss på dej!!

2008-01-17 @ 17:43:29
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se
Postat av: Mari

hej!

Sitter hemma med feber och förkylning, häpnar över hur snygg du är på fotot från bröllopet!
nog för att jag vet att du är tjusig alltid....men så elegant har jag aldrig sett dig förut! jätte snygg!
mari

2008-01-18 @ 09:24:13
URL: http://molkommajsan.blogg.se
Postat av: kicki

Du vet väl att du också är min goa bästa vän..
kramen på dej gumman...fy vad det blåser..
kramen

2008-01-19 @ 16:32:48
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Malin Ö

Kul att läsa lite om dina vänner!

2008-01-21 @ 19:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback