Helg...

Så var det Fredag, äntligen!!!!

Har jobbat nu i många dagar...
Och mitt i alla dessa dagar jobbade jag nyårsdagen...
Inget man tyckte var jättekul, men det gick!!
Men man var ju trött och sliten... Och har varit ett bra tag, får jag erkänna.
Mycket med jul, både hemma och på jobbet, lite sömn...
Och det har tagit på både kroppen och knoppen!!!
Ska försöka sova ut så mycket som går under helgen.

image264

En bra början var ju idag när jag var hos kiropraktorn.
Kändes jätteskönt efteråt...

Men jag ska göra en del kul under helgen också...
Ikväll ska vi vara barnvakter till brorsans lilla... Gullungen!!!
Imorgon kommer en kompis hit och vi ska umgås hela dagen.
Sen ska hon och jag på hockey!!!
Det blir som vanligt jättekul....

Vad söndagen har att erbjuda är ej bestämt än.
Men det blir nog bra det med...

Hoppas att ni får en bra helg nu alla!!!!
Ta det försiktigt i trafiken om ni ska ut och fara... Ska visst bli snö!!!!

Hörs snart!!! Kraaam!!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Javisst ska det bli kul på lördag, hoppas att FBK vinner. KRAM

2008-01-04 @ 15:57:04
Postat av: ElsMarie

Är du säker på att det blir kul med hockey??
svärmor

2008-01-04 @ 18:50:29
Postat av: kicki

Ha nu en härlig helg,,,vi fick våra flickor med oss på ishockey, det skall bli kul, men när Lina är med så brukar vi ju förlora, hrrrr...hoppas det är annorlunda nu 2008..kramen så syns vi på ishockeyn...kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback