Bästa chauffören...

Ni som inte har VF (Värmlands folkblad) kan nu läsa här!!!
En av mina bästa kompisar fick denna utmärkelse igår...
Ett stort grattis från mig, det är du väl värd!!!

Denna artikel har jag lånat från (VF)

Naderi är den bästa chauffören i stan!!


Karlstad


Naderi Mohammad är Karlstads bästa chaufför. Det tycker i alla fall personalen på trafikservice.
- Det är en chaufför som sköter sig exemplariskt på stan, säger chefen för trafikservice, Peter Gustafsson.


För andra året i rad delade trafikservice i Karlstad under gårdagen ut ett pris till den chaufför i staden som man tycker sköter sig bäst.
Parkeringsvakterna har mycket och nära kontakt med dem som levererar varor in till centrumbutikerna och ingen är lika lätt att ha att göra med som just Naderi Mohammad.
- Han respekterar våra trafikförordningar, lyssnar alltid på vad man säger och han är alltid väldigt trevlig, säger parkeringsvakten Mikael Johansson.
Naderi Mohammad själv blev en smula överrumplad över utmärkelsen, men samtidigt väldigt glad.
- Det är verkligen en ära. Det känns fantastiskt att få det här priset, men parkeringsvakterna är egentligen själva värda utmärkelse för att de står ut med mig. De ger mig mycket hjälp när det kör ihop sig, säger han.


Kommentarer
Postat av: Malin Ö

GRATTIS!!!!

2008-12-19 @ 17:46:07
Postat av: Eva-Lena

ETT STORT GRATTIS NADDE!!! Kram från Eva-Lena

2008-12-19 @ 18:11:48
Postat av: nalle

Tack ,tack ,jag ska försöka förbätra mig kram på er

2008-12-20 @ 10:23:23
Postat av: Jan Olsson

Bra jobbat Nadde,fortsätt så.

2008-12-20 @ 14:58:08
Postat av: nalle

Tack ,jan det ska göra och lite mer hälsa alla

2008-12-21 @ 15:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback