1:a advent...

Igår var det första advent.
Julgardinerna är uppe, iallafall i köket hemma.
Och ljusstakarna är uppe i fönstren...

Och på jobbet dukade vi upp ett julbord...







Jag fick bara med mig bilder på den kalla maten..
Det varma bordet och dessertbordet hann jag inte med...
Men det var lyckat och våra gäster var nöjda!
Och det är huvudsaken.

Roligt att göra sånt på jobbet man inte brukar göra.
Men visst, det är jobbigt, men kul på samma gång.

Hoppas ni hade en trevlig första advent.
Med glögg, pepparkakor, julskyltningar osv.

Ha det så bra och sköt om er!!!

Puss och kraaam!!


Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Ser mycket gott ut!

2008-12-01 @ 12:50:37
Postat av: kicki

Å så gott det såg ut...mums, jag är faktiskt sugen på julmat nu...kramen på dej...

Postat av: tussegumman

Vad gott det ser ut. Det är dags för julbord nästa vecka för osss! Ha det gott/kram Tussegumman

2008-12-02 @ 22:29:42
URL: http://www.tussegumman.blogspot.com
Postat av: tussegumman

Det såg gott ut! vi skall ut och äta julbord på torsdag/Kramar Tussegumman

2008-12-06 @ 08:44:49
URL: http://www.tussegumman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback