Ledig...

Om ni visste vad skönt det ska bli att vara ledig i heeela FYRA dagar!!!!
Jag känner att det har varit väldigt mycket nu ett tag, så det ska sitta fint.

Kanske ska försöka mig på att ta en tur i svampskogen och se om det finns några kantareller??
Borde finnas lite nu, tycker man....

Imöra bär det först iväg till kiropraktorn på ett återbesök.
Då lär det väl knaka i ryggen igen kan jag tro...
Men välbehövligt!!!

Ska ju bli regn säger de som vet, så målning kanske man kan glömma...
Men man vet ju aldrig!!

Det var allt för denna gången!!!
Sköt om er!!!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Ja det borde finnas kantareller i massor nu när det har regnat så mycket. kanske ska ta en tur till skogen själv och se om man kan få tag på några. Kram på dig.

2008-08-07 @ 18:45:03
Postat av: Mari

Hallo

Jag tycker att fem veckor gått fort så vad ska inte fyra dagar göra!! nejdå förlåt! Ha det så skönt min vän och svamp finns det, kanske inte så stora ännu.

Vi ses på måndag

kram

Mari


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback