Hamnfestivalen...

Igår ringde en kompis och frågade om jag ville med till hamnfestivalen.
Ja, det skulle vara kul tänkte jag, men skulle jag orka??
Var suuupertrött efter jobbet...
Men efter en dusch kändes det bättre och vi träffades nere i stan.

Så gick vi vidare mot hamnen...
Väl där njöt vi av solskenet, kollade på folk och mös.

Förlåt Elin, men den här bilden blev bäst...



Så lyssnade vi till Dublin Fair...
Som det svängde ordenligt om!!!



Sen bar det hemåt efter 11 draget....

Tack "dotera mi " för en trevlig kväll.

Jag kan rekomendera att dra ner till hamnen och kolla läget.
Det finns masor med folk att titta på, både mat och dryck och lite olika uppträdanden...
Tror det finns nåt för de flesta.

Hoppas ni alla får en trevlg helg.
Själv ska jag försöka vila upp mig, så gott jag kan.
Känns att man är sliten nu...

Ha det så bra allihop, och sköt om er!!!

Puss och kraam!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Ja vad helgen går fort när man är ledig, men det är alltid en massa andra saker som ska fixas. Vi försöker att få bort en massa saker i källaren men det tar tid. Ha det så bra min vän. Kram

2008-08-03 @ 10:53:47
Postat av: kicki

Var det bra väder iår på hamnfestivalen, det brukar väl vara spöregn då...ja, jag är också så tröt så jag vet snart inte vart jag tar vägen...jobbigt varje morgon att ta sig till jobbet...

ha det bra min vän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback