Fiske...

Efter jobbet på Lördagen åkte jag upp till mor och far.
Där väntade middagen, och tre brorsöner som hemskt gärna ville ner till sjön och meta...
Så mamma, jag och brorsan följde med...

Här är mamma och Jakob vid en lugn och spegelblank Östra Örten..



Jan och Jonatan tog en tur i båten, med hopp om att få en gädda.
Men det lyckades inte så bra... Ingen gädda denna gång...



Albin letade pinnar...



...och lille Ludde satt och frös efter sitt badande!



Det var meningen att jag skulle på fest som Tidafors IF anordnade på logen i Torsked.
Min kusin Björn med band spelade.
Men efter fisket och en varm dusch blev jag så trött så jag struntade i det.
Ångrar mig lite så här i efterhand, men vi hade det mysigt jag och barna istället.

Och idag blev det Söndag igen.
Helgen är slutjobbad och över.
Ännu en ny Måndag väntar...
Men det är en ledig dag!!!

Sköt om er!!!

Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej!



Just det du skulle ju komma på festen!

Fullt ös, men jag saknade dig!

Kram

Mari

2008-09-01 @ 14:30:18
Postat av: ElsMarie

Jag tror att det är första bilden på mamma på din blogg.

2008-09-02 @ 19:30:49
Postat av: Malin Ö

Oj vad mysigt det såg ut vid vattnet!

2008-09-02 @ 19:56:01
Postat av: kicki

Härligt med en slapparkväll hemma hos mamma och pappa, kan tro att de skämde bort dej lite eller...kramen på dej min vän

Postat av: eva-lena

Ser mysigt ut,

2008-09-03 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback