Besök...

Idag har jag haft besök av min kompis Ulle.
Hon hade lilla Viggo med son som blev 7 månader idag!!!
Han visade att han både kan sitta och krypa...
Duktig kille...
Och han har växt massor sen jag såg honom sist!


image181


image180

Idag börjar också elitseriepremiären för Färjestad!!
Hoppas det går bra nu ikväll...

image182

Har också varit till FBK-shopen och handlat med min sambo idag.
Det blev en fin träningsoverall till sin systerson...

Ikväll ska jag på ljusparty hos min bror och svägerska.
Ska köpa på mig lite doftljus, snart är det vinter och då ska det mysas...

Ha en bra dag!!! Kramis på Er!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Men va stor han blivit lille Viggo, och va söt...
Ja ikväll skall vi handla på oss lite inför höstmyset...
kram på dej..kicki

Postat av: Malin Ö

Köp nåt fint till mig! :)

2007-09-27 @ 18:55:06
Postat av: tussegumman

Vilken liten knatte! Ett riktigt charmtroll/Ha det gott/Kram Tussegumman

2007-09-28 @ 21:38:00
URL: http://tussegumman.bloggagratis.se
Postat av: eva-lena

va han har blivit stor.

2007-09-29 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback