Ridning...

Igår hade jag turen att få följa med Alexandra till ridskolan. Alsters ridskola i Karlstad.
(Alexandra är min brors ena bonusbarn)
Denna gång lärde de sig bla. att stanna hästen mellan två koner och trava!!
Här är lite bilder...

image192

Här sadlar hon av en annan häst.
Slit och släp...

image193

Så fina vi är va???

image194

Jag vet inte varför det är så speciellt, men hästar luktar sååå gott!!!
Brukar gå förbi hästarna på Färjestads ridklubb ibland när jag är ute och går.
Då passar jag på att ta djupa andetag med go "hästdoft"... Mmmm...

Ha det så bra!!!! Höres!!!!
Kram på Er!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Hej gumman
Ja visst luktar hästar underbart,,,ville och jag pratar och klappar Jessikas hästar varje dag och jag är så glad att de finns här...Nu sticker jag till Gräs, kramen på dej..kicki

Postat av: tussegumman kramar om

Härliga bilder på flicka och häst! Jag skulle aldrig våga sätta mig på en häst trots att jag tycker det verkar vara väldigt fina djur! Ha det gott i helgen/Kram Tussegumman

2007-10-13 @ 21:23:12
URL: http://tussegumman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback