Lite bättre!!

Tjenare!!!

Igår var jag hos kiropraktorn och blev hjälpt för mitt ryggont.
Har också fått intruktioner om "ryggträning" för att bygga upp muskler...
Sen blev jag rekomenderad att ta dagliga promenader, vilket jag redan gör.
Helst då med stavar, och det har jag ju ett par, som jag vann på jobbet för några månader sen.
Men inte använt förrän nu... Hmmm...
Alla säger att det är "tantvarning", men måste man så måste man, och jag säger så här:
Testa, DOM ÄR BRA!!!!
Ska på återbesök både på Fredag och Måndag.
Känns att det går åt rätt håll, men än är det en bit kvar....

Ikväll ska jag försöka mig på att gå till Löfbergs Lila Arena och se på hockey. (FBK-BRYNÄS)
Hoppas bara att jag orkar sitta så länge, och att Färjestad vinner förstås!!!
Ska ha med mig en Brynäs-supporter... Tröjan ska på!!!!

Ha en bra dag!!!

Kram, kram!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

HEJA FBK

2007-10-04 @ 13:09:42
Postat av: Mikael Brynäs

Hoppas allt är bra med dej Ulle-bulle!! Skickade ett matchreferat men det råkade bli på bull-sidan men det gör välan inget? Jag har hört att man kan bli bättre i ryggen om man värmer FBK-tröjor i ugnen till ca 300 grader i ca 30 min och sen tar den på sig! Det sägs göra underverk enligt undersökningar från alla Univeritet som jag vet. Med Brynäs-tröjor funkar det inte lika bra, har det visat sig ;)

2007-10-05 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback