Elvis på IKEA...

Hallo...

Förra veckan gjorde jag mitt första besök på IKEA i Karlstad.
Har väntat ett bra tag på att hysterin skulle lägga sig...
Men då var det dags!!!
Jag och en kompis var där och handlade födelsedagspresenter...
Inte mycket folk alls!
Gick och strosade i någon timme tills vi fick tag på det vi ville ha!!!
Min kära sambo har talat om för mig för längesen att han vägrar sätta sin fot där...
Ja, ja, vi får väl se... ;)
Så det lär ju inte bli så här iallafall... hehe...

image196

(hoppas ni kan se vad det står...)

Jag har ju alltid haft en favoritavdelning... Köksgrejor...Kul...
Mycket bra och billigt finns det!!!!

Kramis till nästa gång!!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

vi får ta någon mer tur dit, jag har massor av saker som jag vill ha, kram

2007-10-15 @ 17:19:26
Postat av: Malin Ö

Du kan säkert lura med honom!

2007-10-15 @ 19:20:46
Postat av: crue Annika

haha de var en kul serie :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback