Husbygge...


Idag tog jag och min kompis Eva-Lena en tur med bilen.
Åkte tittade på min kusin Björns husbygge.
Där stod de och grävde för glatta livet...
Mycket finns kvar att göra, men det ser iallafall ut som ett hus!!
Björn visade oss runt inne i huset och förklarade vilka rum som skulle vara vart...
Inte lätt att se när det just nu "bara" är ett skal...
Men jag lovar er, det kommer bli skitsnyggt!!!

image229

image230

Sen åkte vi och kollade på marken där Eva-Lena och hennes familj ska bygga.
Det kommer också att bli suuuper, men de börjar inte förrän till våren...
Det ska bli kul att följa!!!

Hoppas ni har en bra helg, det har jag...
Jag är ju LEDIG!!!!
Och så har vi ju hund nu under helgen också...
Men om det återkommer jag!!

En stooor HELG-KRAM från mig!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

ja det kommer att bli ett jättefint hus som björn bygger, det ska bli kul att äntligen få börja med vårat hus snart oxå. Längtar så tills man kan flytta in i det. Men vi ska röja nu under vintern. kram

2007-11-17 @ 20:33:49
Postat av: kicki

Ja herre gud ha nerverna i styr bara när ni skall bygga hus, mina ligger utanpå bara av att renovera ett kök. pust
kramen kicki

Postat av: Linda O

ja, det ser ut att bli fint. Skulle vara kul att få de det när det är färdigt.
kramis

2007-11-24 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback