Hundhelg...

I Fredags kom "hundlängtan" plötsligt över mig.
Har det i och för sig alltid mer eller mindre, men då var den total...
Ringde till Tuffes matte och husse och frågade om vi kunde ha honom under helgen.
Det gick bra och jag hämtade honom på Lördag förmiddag...
Och mycket gos blev det...

Under Söndagen åkte vi till stugan för att titta till inför vintern.
Allt såg bra ut, inga möss, inte ens spår av dom kunde vi se... SKÖNT!!!

Tuffe roade sig med att leka med pinne.
Och så var han ju bara tvungen att hoppa i vattnet!!!
Till och med han tyckte att det var kallt...

image232

image234

Sjön låg spegelblank, med höstdimma över...
Inget badväder precis!!

image235

Nu har vi lämnat tillbaka honom och allt är som vanligt igen.
Lite tomt blev det allt...

Hoppas ni hade en trevlig helg!!!
Vi hörs snart!!! KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: eva-lena

vilken goding vovven var, ha det .kram lena

2007-11-19 @ 20:04:44
Postat av: kicki

Jo tack helgen har varit bra, utsliten men annars bra...men det är jag ju alltid nu förtiden, det är för mycket liksom,,,magkatarren är fruktansvärd..blir väl bättre bara köket är klart.
Kramen på dej från kicki

Postat av: Malin Ö

Vad härligt att ha hund över helgen! Och tänk vad jag längtar till stugan varje gång jag ser bilder därifrån! JAG VILL OXÅ BO LITE NÄRMARE!

2007-11-20 @ 08:58:56
Postat av: ElsMarie

Hasse säger att Tuffe måste vara mentalt retarderad. Det syns på öronen på honom.
Tänk vilken "morfar" Tuffe har.

2007-11-25 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback