Hemma igen...

Hejsan!!!

Nu är vi tillbaka hem efter Ålandsresan!!!
(Eller även kallad Ooommpaaaa-resan) Hi, hi...
Vi har haft det jättekul, som alltid...
Har ätit och druckit gott, dansat, träffat många trevliga människor,
skrattat massor, badat och mått super!!
Synd bara att tiden går så fort, skulle gärna åkt ett varv till!!

Jättegod bakpotatis.... Mmmm...

image215

Här är mina goa vänner som var med på resan, Kristina, Gun-Britt och Kicki...

image216

Åsså jag....

image218

Orkestern Blender spelade...

image219

Lite från utsidan...

image220

Tack alla ni goa som gjorde denna resan så bra!!!
Ingen nämnd ingen glömd!!!

Ha det så bra, kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Ni ser ut att ha haft det bra. skule oxå vilja åka på båt tur till åland och äta gott och MÅ gott. ha det så bra kram

2007-11-10 @ 10:52:42
Postat av: kicki

Ja tack lilla gumman för att just du är min vän, vi har alltid trevligt på våra resor...
Kramen på dej gumman, kicki

Postat av: Malin Ö

Oj så rosiga ni var om kinderna.....

2007-11-12 @ 18:08:56
Postat av: Hans o Pia

Ni såg ut att ha haft det gött. Väl unt tycker jag.
Kram svägerskan

2007-11-12 @ 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback