Bullbak med Nadde...

Hej på er!!!

Under helgen bytte vi däck på båda våra bilar.
Vår kompis Nadde erbjöd sig att hjälpa oss.
Han har ju en "eldriven hjulmutteravdragare", så det var ju inga problem...
Han är världens snällaste Nadde!!!

I gengäld skulle jag lära honom baka kanelbullar.
Så igår kväll gick jag dit och skulle baka, blev då bjuden på middag. Jättegott...
Sen var det dags att baka... Jisses vad kul vi hade!!!
Och så här blev resultatet... Inte alls dumt...

image227

image228

Inte alls fel va??
Jag kan meddela att de blev goda!!

Ha det bra!!!!
KRRAAAM!!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

bullarna ser jättegoda ut, nu blir det till att baka här oxå bara för det. kram

2007-11-14 @ 18:45:17
Postat av: Nalle

JU da det var väldigt kul TACK så mycke för det här utbildningen .Det är kanske dags och byta yrke och bli lärare. hahhahahhhhhhhaha

m.v.h//nalle

2007-11-14 @ 20:11:52
Postat av: kicki

Ja det ser ju supergott ut, ni hade väl kanel i och inte svartpeppar va...skojar...jag vet att du är världens bästa bullbagare Ulle och att lära ut det är du bäst på...
Kramen på dej från kicki

Postat av: Malin Ö

När ska du lära mig? Jag vill oxå kunna baka så goda och fina bullar!

2007-11-14 @ 21:15:49
Postat av: Hans o Pia

mums det ser inte dumt ut alls!!!

2007-11-14 @ 23:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback