Allt väder på en gång...

Imorse när jag åkte till jobbet var det ca 7 minusgrader.
När jag kom till jobbet, som ligger 3 mil norrut, började det att snöa...
Sen har det snöat tills i eftermiddag då isbark och regn tog över.
Och så blev det plusgrader och halka!!!!
Allt på en och samma dag!!!

Då är det lätt att tänka tillbaka på Spanienresan Kicki och jag gjorde i höstas..
Skööönt med soool och värme...

Sandstrand...

image238

En drink före maten...

image239

Och mycket solande... Haha, vi ser inte kloka ut.... Men det är ju inte meningen heller!!!

image240

Oj, vad skönt vi hade det...
Längtar till nästa gång!!!!

Men innan det är det många dagars jobb som väntar.
Och snö, och jul, och mycket mer...
Men i drömmarnas land är det inte långt borta!!!

Ha det så bra och sköt om er!!!
Ta det lugnt i trafiken och tänk på halkan!!!

Puss och kram!!!


Kommentarer
Postat av: kicki

Ja va skönt att tänka tillbaka på sol och värme, det vill jag ha NU....ja inte såg vi kloka ut, men skönt hade vi det...
Kramen på dej och kör försiktigt du också gumman.
Kicki

Postat av: Mari

Kom ta mig med till sagansland, hand i hand...eller hur va det nu hon sjöng Rose_mari Stråle.
Gött ser det ut i alla fall.
Kram
Mari

2007-11-28 @ 20:22:44
URL: http://molkommajsan.blogg.se
Postat av: Malin Ö

Härligt med semesterbilder!

2007-11-29 @ 08:44:07
Postat av: eva-lena

ja tad det försiktigt på vägarna.

2007-11-29 @ 18:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback