Vårruset!!

Tja!!!

Nu var det ett tag sen jag lade in ett nytt inlägg...
Men bättre sent än aldrig!!!

Igår gick vi vår-ruset, en motionstävling för alla tjejer.
Regnet öste ner, men vi tog på oss regnställ och bar oss iväg...
Men tur hade vi, regnet slutade precis när starten gick!!
Vi promenerade i rätt snabb takt de 5 kilometrarna.
Efter målgång väntade en välförtjänt picknick som vi valde att åka till Lina för att spisa.
Tyvärr så hade ingen nån kamera med, så jag kan inte visa några bilder...
Men kul hade vi!!!

Istället kan jag visa några fina bilder från min mor och far.
Där växer gullvivorna som aldrig förr!!!

Ha en bra dag!!!! Kramis!!!

image61

image60

Kommentarer
Postat av: kicki

Hej du
Ja gullvivor har blivit lite av en favoritblomma, det blir bara mer och mer av dem för varje år...
ja visst hade vi det trevligt igår på vårruset...vi fick ju en riktigt bra tid för att vara oss..
kramis kicki

Postat av: Mickemannen

Hej! Nu har jag varit här och kollat in blomhögen. Snygga, men efter en snabb titt genom mina cocacola-bottnade Björn Borg-glasögon, ser det ut som nån har trampat på dom. Men vad vet jag? Jag är ingen botaniker.... Ha dä gött!! ;)
/Micke

2007-05-24 @ 14:25:08
Postat av: Malin Ö

4:de Juni är det dags för Vårruset för mig! Dags att börja träna.....

2007-05-25 @ 06:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback