HEJA FBK!!!!

FBKFBK

Hej på er!!!

Nu är ju sedan två matcher tillbaka semifinalspelet igång.
Skön vinst i Linköping men förlusten igår var mindre kul...
Usch... Men jag har bara en förklaring...
Allt började gå sämre när Pelle blev skadad och fick gå av isen.
Jönsson-ligan är splittrad!!!! Hur ska det gå????
Krya på dig Pelle!!!! Vi behöver dig!!!

Hoppas ni har en trevlig helg, alla lediga!!
Jag jobbar denna helg, och imorgon ska jag åka till jobbet i sommartid!!!
05:30... istället för 06:30... Det kommer att kännas!!!
Så den här Lördagskvällen kommer INTE att bli lång....

Ha det så bra!!! Kramar i massor på er!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Hej du
Ja inte känns det bättre idag när vi förlorade denna matchen också..attans...och Peter Nordström skadad också...samt att Jonas Frögren har en axelskada.
Ställde du tillbaka din klocka du, man skulle ju ställa fram en timme. Du kom tidigt till jobbet då idag..
kramis

Postat av: Malin Ö

Ja usch ja, idag gick matchen inget vidare. Vad har hänt?
Måste vi ta på oss skridskorna och köra lite själva?

2007-03-25 @ 20:26:43
Postat av: Eva-Lena

Hejsan, ja inte var det någon rolig hockey att titta på, det var nog därförr som jag fick migrän, kan inte finnas någon annan anledning. Kram

2007-03-26 @ 16:51:24
Postat av: Ulrika

Nä ni...
Man kan ju hoppas att det går mycket bättre imöra!!!
Heja, heja, FBK!!!
Välkommen Eva-Lena, kul att du skrev!!!
Kjamis!!

2007-03-26 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback