Regn....

Detta är väl sommarsverige va???
(Kvällskarta Söndag)
Regn, regn och åter regn....
Fast kartan ljuger lite... I Karlstad ösregnar det nu!!!


image102


Ja, ja, det gör inget!!!
Då blir det inte för torrt i markerna heller, och alla växter får vad de vill ha... :)

Nu har jag gjort en jobbhelg.
Så är man ledig Måndag, och går på Tisdag igen.
Det återstår bara tre arbetsdagar, sen är det tre-ledigt...
Och vad händer veckan därpå???
SEMESTER!!!! OCH SOL!!!
Det hoppas vi på va??

Ha en bra Måndag!!!

Kram på Er!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Solen kommer inte förräns slutet av vecka 30! Då åker jag till Sunne!

2007-07-08 @ 20:17:50
Postat av: Helena Å

Nu har jag haft semester i 2 veckor & har 1 vecka kvar,så värmen kommer på Fredag.

2007-07-08 @ 23:51:11
Postat av: Tussegumman

Ja solen lyser med sin frånvaro. Jag har nu haft en och en halv veckas semester utan sol, så vi får hoppas att det vänder snart! Ha det gott Tussegumman

Postat av: Filifjonkan

Ja det är tyvärr sommarsverige den kartan. Men som tur är har vi gummistövlar och paraplyer. Annars kunde vi nu dela med oss av regnet till öknarna där det är precis tvärt om synd man inte kan omdirigera
regnmolnen.

2007-07-09 @ 21:34:02
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/
Postat av: inger

Det blir sol om 14 dagar då börjar jag arb igen. Helena har fel, men kan ju hoppas hon har rätt.

2007-07-09 @ 23:08:52
Postat av: kicki

Det är tyvärr lika över allt tror jag, vi har inte haft så fint vi heller här neröver Belgien och holland...nu i 2 dagar har vi haft varmt, sitter just i Aalkmar och skriver till dej, det ligger i Holland, en liten mysig kanalstad...
kramis nu kommer jag snart hem igen...kicki

2007-07-10 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback