Mys....

Mellan Tisdag och Onsdag hade vi besök uppe i stugan.
Min bror Jan med familj kom och sov över i tält...
Jättekul hade vi...

Här tar Jonatan och Jakob en båttur med Tobba.

image115

Sen blev det fiske...

image111

...och lite bad....
Där tom en badkruka som jag vågade mig i.
Fastnade som tur var inte på bild...

image112

Åsså lite gos förstås....

image113

Vi grillade och mös hela kvällen tills solen gick ner....
Snyggt va???

image114

Mycket lyckade dagar!!! Värt att göra om!!!

Ha det bra!!! Kram på Er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Och nu hoppas jag solen är på väg till Sunne eftersom jag är på väg dit!

2007-07-28 @ 09:57:03
Postat av: Jan Olsson

Tack för en trevlig stund.
Det mycket hälsosamma vattnet gjorde under.Det borde fler med ryggbesvär prova.Kommer gärna nästa år igen.Jan med fam.

2007-07-30 @ 14:37:24
Postat av: Anna

Hej!! mycket fina bilder. Ni ser ut att ha haft det så mysigt. Vi kommer oxå gärna och hälsar på!! Kram

2007-07-30 @ 19:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback