Sebastians dop

Sebastians dop

Hej på er!!!

Denna helgen har varit långledig, tack och lov!!
På Torsdagskvällen kände jag av att det var en förkylning på gång.
Och på Fredags-morgon vaknade jag med huvudvärk, snuva och retligt i halsen...
Så under Fredagen blev det inte många knop...

Lördagen var det ju dags för dop.
Lille Johnny Sebastian, döptes i Västra Ämterviks kyrka.
Prickig efter vattenkoppor döptes han av en präst som inte haft det...
Men det gick ju bra att skvätta lite också.
Sen var det mat och fika i församlingshemmet.
Efter allt var klart var det bara att sakta försöka ta det varligt hem i snökaoset...

Söndagen (idag) har jag försökt att krya på mig så gott det går.
Det är ju arbetsdag imöra...
Men jag har iallafall gjort lite nytta. Jag har satt upp andra gardiner, (tyckte det var dags att ta ner julgardinerna) tvättat, och lagat mat.

Snart är det dags för vår dagliga promenad, med "grannen".
Vi är så duktiga på att vara ute och gå!!!
Kanske blir det en ängel innan vi kommer hem... KUL!!!
Men det tycker ju förstås inte Bosse, han ser mest besvärad ut och skakar i huvudet.
Som om jag inte vore riktigt klok.. Hmmm... :)

Ha det så bra alla!!! Kram!!!

Kommentarer
Postat av: kicki lettenström

Hej du
Är du klok då...jo jag skojar bara.
Hoppas inte att prällen får vattenkoppar, eller bältros kanske..
Ha det nu så skönt ute i vinterlandskapet och försök att få Bosse ner i snön, han kanske vill göra en ängel han också.
Kramisar din vän kicki

Postat av: Lina

Hihi...tänkte precis samma sak som mamma!! Är du verkligen riktigt klok då?!?! hihii!
Klart du ska göra snöänglar, det hör ju liksom vintern till! Brotta ner Bosse så ska du se att han får fram barnet i sig han också! kram

2007-01-21 @ 20:07:36
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback