Tack för ikväll!!!

Hej!!!

Tack mina vänner, för att ni kom hit ikväll...
Det var mycket trevligt!!! Och tack för alla presenter!!!
På allmän begäran, här kommer receptet.

Tortellini m ost
Bacon i strimlor
Matlagningsgrädde
Chilisås
salt & vitpeppar
Svartpeppar
Ost

Koka tortellini, stek bacon.
Blanda grädde, chilisås, salt och peppar.
Varva tortellini och bacon, häll gräddblandningen över.
Strö lite grovmalen svartpeppar över.
Toppa sedan med ost, och gratinera!!!
200C i ca 20 min.

Inte direkt magert, men mycket gott!!!

Ha en fortsatt trevlig helg!! Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Hej gumman
Det låter gott det där, kanske bjuder du på det när jag kommer också, annars får jag väl göra det själv.
kramis kicki

2007-02-11 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback