Nytt gott recept!!

Här kommer ytterligare en av mina favoritrecept!!!

Pastagratäng Diabolo ca 4 port.

Kokt spaghetti
1 burk krossade tomater
oregano, basilika,
1 hackad gul lök
vitlök
salami (tärnad eller strimlor)
200g philadelphiaost
2 dl matlagningsgrädde
Riven parmesanost
Salt och peppar

Gör en sås av tomater, lök, oregano, basilika och vitlök, salt och peppar.
Varva salami och pasta i en form, häll tomatsåsen över.
Blanda osten, grädden och parmesan och häll blandningen över.
Grädda på 175C i ca 20 min.
Servera med en god sallad.

Lycka till, och jag lovar som vanligt att ingen ska bli besviken!!!! Gotti gotti!!!
Kramis!!!


Kommentarer
Postat av: kicki

Jag tror att det får bli detta imorgon, låter smaskens detta...gotti gotti..
kramis kicki

2007-02-06 @ 14:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback