Helgen som gått...

Hej!!!

Nu har ännu en helg gått... och ja, vad har hänt med den??
Jag har ju så klart jobbat i dagarna två.
Sen var det ju melodifestival... Vad tycker ni??
Jag tycker iallafall att det var de bästa låtarna som gick vidare...
Gillar Tommy Nilssons låt, den var jättebra!!!
Sen vet jag ju att det finns personer i min närhet som inte alls känner samma som jag,
som säger, ballader... bläää...
Men det bryr jag mig inte om!!! :)

Imorgon kommer min mamma och pappa hit på mat å fika.
Likaså min svärmor och Hasse.
Så därför måste jag åka en liten sväng till affären ikväll.
Fast det jag helst skulle vilja just nu är att lägga mig i soffan eller sängen och slumra lite...

Ha en bra kväll, så hörs vi imöra!!!

Kramis!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Hej gumman
Skall ni redan fira dina 33 år, du fyller väl inte förrän på torsdag va...
kramis kicki

2007-02-05 @ 11:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback