Föräldrar på besök...

Smörgåstårta
SmörgåstårtaKortspel

Hejsan!!!

Ikväll var min mor & far, samt Els-Marie och Hasse på besök, och grattade mig.
Det var trevligt!!!
Jag bjöd på smörgåstårta, som ni kan se ovan. (som jag gjort själv)
Nja, inte riktigt föresten, Tobban har hjälpt till...
Vissa ville ju åt räkorna, så det är därför den ser lite konstigt uppskuren ut!!
Var ju tvungen att fota... Hi, hi...:)
Sen blev det äppelkaka med kokos, och vaniljsås till kaffet.

Vi avslutade kvällen med att spela lite kort.
Gick dock inte så bra för svärmor... ;)

Hoppas att ni har haft en bra dag!!!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Hej o hå
Ja det där såg ju gott ut, har du kvar en bit i frysen kanske åt en som älskar smörgåstårta..
kramis, kicki

2007-02-06 @ 10:29:15
Postat av: Malin Ö

Men borde du inte veta att hon stacar ElsMarie? ;)

2007-02-12 @ 19:39:32
Postat av: Malin Ö

Ska jag säga som inte ens kan stava till stava....

2007-02-12 @ 19:39:54
Postat av: ElsMarie

Har glömt att det gick däligt i kortspelet,men kommer ihåg att tårtan var god.

2007-05-13 @ 20:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback