Bullar!!

Bullar

Hej alla glada!!!

Idag tog jag mig i kragen och bakade lite bullar!!!
Fick några påsar att ha i frysen, om det skulle komma nån på besök....

Kontaktade Kicki och Lina och frågade om jag skulle komma över till Linas nya lägenhet med lite bullar till dom där de höll på att måla och flytta för fullt.
Jag var ju väldigt välkommen om jag hade färska bullar med mig.. Hi, hi...
Roligt att se på när folk arbetar!!!
Kul att träffa lille Ville också!!! Han var mest upptagen med att tugga på tuggbenet han hade med sig...

Nu nalkas det helg också. Och lilla jag ska arbeta...
Och så börjar ju hela schlagercirkusen!!! Äntligen!!

Hoppas ni alla fär en trevlig helg.

En stor kram till er, från mig!!!

Kommentarer
Postat av: kicki lettenström

Tack snälla du för de goda bullarna. De satt perfekt... Lina hälsar att du är välkommen utan bullar också.
Stora kramar från kicki

2007-02-02 @ 21:31:06
Postat av: Jan Olsson

Görgött mä buller, vi kommer och äter när du nu snart ska bli påmind om tidens gång.Vad hette det,melodi någonting, fy bubblan. Ha dä.ps Jonatan ska på hockey idag.

2007-02-03 @ 11:29:47
Postat av: Ulrika

Hej brorsan!!!

Ja, ni får gärna komma och äta bullar, bara ni talar om i förväg när!!
Ta med din "el-verktygslåda" när du kommer, jag har jobb åt dig...!! ;)
Kul för Jonatan att få gå på hockey, bra match hörde jag!!!
Kram Syrran.

2007-02-03 @ 17:36:47
Postat av: Jan Olsson

Klart att vi hör av oss senast en timme före som vanligt så att du hinner tina bullarna!Vad kan de va den här gången inga ljusstakar i alla fall va?Bra match va dä så klart.Ha dä.

2007-02-04 @ 12:06:24
Postat av: Sara_Ullis bästa kompis!!!hihihihi

Dina bullar är delikata(goda).

Vill smaka av dom fler gånger

// Sara

2007-02-24 @ 14:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback