Allbäck...

Allbäck

Hej på er!!!

Då har jag äntligen fått se han live igen!!! Uj, uj...
Matchen slutade ju inte så bra och min favorit fick bytas ut under halva andra halvlek.
Då var det ju inte så intressant längre... ;)

Annars har min dag varit rätt bra.
Jobbet väntade på mig, och vi gjorde våra timmar!!
Ny dag väntar imöra...
När jag kom hem så kom snön, och det blev ingen promenad idag heller!!
Usch, man får ju "ut-å-gå-abstinens"!!!

Imorgon är det ju... MIN FÖDELSEDAG!!!!
Kan borde väl ingen ha undgått??? Hi, hi...

Vi höres!!!! Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Grattis lilla Ulrika på 33 års dagen, hoppas din dag har varit bra...
Va tror du Pelle tänker när du svikit honom nu då, mot Allbäck...
Present kommer, lovar...kramis från kicki

2007-02-08 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback