Vinterväder....

ÅÅÅHHHH... vad det är vackert ute nu...
Igår kväll när jag var ute med två av mina vänner, så var jag alldeles tokig!!
Man blir som Piff och Puff på julafton...
Det är så fint och man blir bara barn på nytt!!!
Mitt i all den mörka, jobbiga, tröttsamma, årstiden, så blev man alldeles jättelycklig över en natt!!!
Var bara tvungen att grabba tag i kameran och ge mig ut idag på eftermiddagen...
Kolla bara...

image248

image251

image249

image250

Helt underbart!!!!!
Det här är jul för mig!!!!

Ha det så bra!!!
KRAMISAR på er alla!!!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Ja visst blir livet lite lättare och det blir framförallt ljusare...det brukar vara svart kl 15.00 men idag var det ljust till 20 över...tänk 20 minuter va det gör gött...hoppas på en lika fin dag imorgon för då skall min kamera med ville och mej ut.,
kramen på dej gumman, kicki

Postat av: Malin Ö

Åh vad avundssjuk jag blir! Har ni fått snö! Lovar du att se till att den ligger kvar tills nästa vecka?

2007-12-17 @ 19:58:11
Postat av: eva-lena

Vilka fina vinter bilder, ser helt underbara ut.Ja allt blir lite lättare när det blir ljusare och man slipper det slaskiga vädret som har varit. KRAM

2007-12-18 @ 11:08:33
Postat av: Inger

Det är kallt. Kram

2007-12-18 @ 18:51:08
Postat av: Junitjej

Vilka fina vinterbilder!! Här ligger det inte ens en liten stackars snöflinga på marken.
Jag har läst på många bloggar att blogg.se har krånglat. Jag kan just nu inte ladda upp bilder. SOm tur var hade jag laddat upp några extra bilder igår, som jag kan använda. Hoppas problemet med blogg.se löser sig under dagen.

2007-12-22 @ 08:14:10
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback