Trött...

Regn, regn och åter regn...
Tänk om allt hade kommit i fryst form, som snö!!!
Åh, vad fint det skulle ha varit... och ljust!!!
Nu är det bara ett enda mörker...
Pust... Inte undra på man är trött och sliten!!

Nu är man iallafall ledig i fyra hela dagar!!
Då ska vi, jag och min sambo, åka till Stockholm och hälsa på hans syster med familj.
Vi ska försöka gå på stan lite, och så på Fredag kväll ska Malin och jag på....
IDOL-FINALEN I GLOBEN!!! Kul, kul...
På Lördagen väntar julmarknad på skansen innan vi drar oss hemöver igen.
Hoppas jag kan ta lite kort så jag har nåt att visa om några dagar!!

Ha det så bra nu alla tills vi hörs igen..
På återseende!!!

KRAMISAR!!!!






Kommentarer
Postat av: eva-lena

hoppas ni får det bra i stockholm, gissa om jag ska titta efter dig på tv.kram

2007-12-05 @ 21:40:19
Postat av: Malin Ö

Vi tar väl med vårat JÄTTE stora objektiv så vi kan få närbilder!! : )

2007-12-05 @ 21:44:58
Postat av: Ulrika

Ja... BRA Malin!!!!!
Du är väl en pingla!!!
Kram!!

Postat av: kicki

Ha en fin helg i Stockholm..
kramen på dej från kicki

2007-12-08 @ 16:11:35
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: ElsMarie

Duger det inte att titta på Caesar bara.

2007-12-08 @ 20:49:00
Postat av: Ulrika

Jodå svärmor...
Visst gjorde jag det också!!!
Avundsjuk???
Kram!!!

2007-12-09 @ 00:42:12
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback