Jul...

Jaha, då var julen över för denna gång...
Fort gick det också!!!

Fredagen var vi en stund till Andreas, mitt syskonbarn, på lite julklappslämning och fika.
Kul att se han... Han var som vanligt med humöret i topp!!! Godingen...

image253

Under Söndagen var vi på middag hos svärmor.
Där fick vi träffa Tobbas syster med familj, som var hemma under julen.
God mat... Tack svärmor... och Hasse som hjälpt till... ;)

Caesar kollar på änglaspelet...

image254

Julafton...
Började dagen med att jobba!!!
Efter kl 16 när jag slutat, åkte jag hem till mor och far. (Tobba firade julafton med sin släkt.)
Där var min ena bror med familj...
Mikaela firade sin första jul, och passade på att sitta i tomtens knä!!

image255

Juldagen var det dags att åka till jobbet igen, 07:00....

Vad som hände mer under den dagen kommer senare...
Kanske kan bror Jan skicka lite bilder???

Må så gott i mellandagarna!!!!

Kram på ER!!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Fina jul bilder, snart är det nytt år. Tack för i går kväll förresten. ha det . kram

2007-12-27 @ 20:19:52
Postat av: kicki

Ni ser ut att ha haft det fullt upp...men en fin jul...ha det gott vännen min, kramar i massor, kicki

Postat av: ElsMarie

Vet inte vad Hasse hjälpte till med!!!
svärmor

2008-01-02 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback