Idolfinalen...

I Fredags var jag och Malin i globen.
I direktsändning på finalen på IDOL!!!

Kul att vara på plats och se allt...

Malin laddad....

image243

Vi satt väldigt högt upp, men vi hade bra utsikt...
Här står Peter Jihde med Marie och Amanda.

image245

Vi satt och höll låda, smaskade godis, njöt av sången, rös av sången, skrattade och grät.
Det var en rolig kväll...
Och framför allt... Marie vann!!!!
Hörde vinnarlåten på radion idag.... OJ, OJ, vad den är bra!!!!

Lördagen innan vi begav oss hem igen var vi på skansen på julmarknad.
Inte riktigt julväder precis, men mysigt var det!!!

image246

Hoppas er helg har varit bra, och att ni inte har regnat bort!!!
Vi hörs och ses snart igen får jag hoppas!!!

Puss och kram!!!!



Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Ja visst hade vi det kul men varför ser jag så menlös ut på bilderna....

2007-12-10 @ 19:39:46
Postat av: eva-lena

Globen, kul och mysigt ni verkar ha haft. Men det var bra att Marie vann,,, HURRA.
Kram

2007-12-10 @ 19:40:35
Postat av: kicki

Nej för sjutton, Amanda skulle ha vunnit...Mari kommer försvinna på en gång...var så säker, en dussinvara, Amanda var ju unik.
Tur att smaken är olika...kramen från Kicki

Postat av: ElsMarie

Varför ser mormors gris så sur ut??
Fick han ingen korv??

2007-12-11 @ 18:37:42
Postat av: Jan Olsson

Jag håller med Kicki, instämmer precis i hennes kommentar. Varför fick Mormors gris ingen korv av dig och hans menlösa mor? Snålhet?;)

2007-12-13 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback