Lördagen!

Nu ska jag ta mig i kragen och uppdatera som jag lovat!!

På Lördagseftermiddagen var vi på dop.
Lille Lukas (Sven, Anders) döptes i Alsters kyrka.
Storasyster Hanna fick hälla upp dopvattnet.
Ett jättefint dop!!!

image134

Och så här fin är man!!!

image140

Under kvällen var vi bjudna på kräftskiva hos min bror.
Riktigt trevligt, med goda kräftor och tillbehör!!
Sen var det ju dags för snapsvisorna...
Och som vanligt så är inte Anna sen med sånghäftet. image135

image136

Anna är en go och glad tjej som jag känt i några år nu.
Vi gick kockutbildningen tillsammans....
Och som vanligt har jag en märklig förmåga att alltid hamna själv på bild...

image137

Tobba och Bengan låter sig väl smaka av de goda kräftorna...

image138



En riktigt trevlig kväll hade vi...
Och vi ser redan fram emot nästa års kräftskiva!!! image139

Vi ses snart igen...

Puss å kram!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Ja du gumman du fastnar alltid på bild du...
ni verkar ha haf det trevligt under helgen ni också...goda kräftor och trevligt dop...tur att inte alla helger är så hektiska...nu har du bara tre arbetsdagar kvar sen åker vi....jippi...
kram på dej. kicki

Postat av: Eva-Lena

Ja visst var Lukas fin på dopet. Det ser ut som att ni hade det trevligt på kräftskivan. Ha det så kul på resan och ät god mat kram

2007-08-23 @ 21:32:52
Postat av: Malin Ö

Kräftor är läskigt men gossen var fin!

2007-08-23 @ 21:59:42
Postat av: Jan Olsson

Fina bilder från släktens dop.Snälla och fina barn och minsann har inte även Mamma Eva-Lena fastnat på bild, det glädjer mig mycket.Ha det. Jan.

2007-08-24 @ 23:40:39
Postat av: Eva-Lena

Ja nu är det bara en bild från kräftskivan med Jan som jag vill se. Ha det så bra. Kram Eva-Lena

2007-08-27 @ 17:31:34
Postat av: Ulrika

Kicki: Du blir snart frisk ska du se!!
Eva-Lena: Jag kunde inte ta in nån bild på min bror Jan eftersom jag inte får visa berusade personer på bloggen...;) Skickar den per mail istället!!!

2007-08-27 @ 21:59:53
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback