Status Quiz

image33

Hej alla!!!

Nu är min tre-ledighet slut och jag har börjat på en ny vecka.
Helgen har varit bra, massor av promenader i det sköna vädret...
Mina penseér är satta i lådor på balkongen. Äntligen!!!
Skönt med lite blommor igen!!!

Under Lördagen var jag hemma hos mor och far.
På kvällen åkte jag, bror Jan och Theres till "baren" i Molkom.
Där lyssnade vi på Status Quiz, ett band som Micke, en kompis, ingår i!!
Spelar rock n´roll, och Status Quo låtar. (bilden är tagen i somras)
Läs mer om dom här:
www.statusquiz.tk

Under Söndagen var alla och grattade Andreas som har fyllt 18 (!) år.
Han fick massor av paket...
Kul att få krama om han lite, det var ett tag sen nu!!!
Jag fick också leka med de andra barna och bla spela fotboll...
Märks att man inte har den bästa kondis längre, hmm...
Men är man en gammal faster så är man!!! ;)

Ha en bra kväll!!!!

Kramis!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Du verkar ha haft det fullt upp denna helgen du, men bara kuliga saker..
kramis kicki

Postat av: Malin Ö

Baren i Molkom - som Spybar?

2007-04-03 @ 19:21:10
Postat av: Micke-pöjken

Good day liverpastay!
Kul det var att spela på Molkoms Bar Arena! Här kommer Status Quiz spelschema:
7/4 Glada Killingen, Kil
13/4 Hotell Euro-City, Lappfjärd, Finland
14/4 Hotell Logen, Närpes, Finland
26/5 Pub Megana, Forshaga
27/7 Helsingborgsfestivalen, Helsingborg
(Dessa är klara, flera spelningar kommer.....)

2007-04-05 @ 09:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback